Detta jävla EU

Jag hoppas att det går åt pipan för jag har aldrig trott på EU och dessa dumma människor som argumenterar: ”Ja, men det blir billigare och jag slipper växla och jag slipper pass. Det blir även lättare att få jobb inom EU”.

Jomenvisst! Det är det enda som är viktigt för en del men sen om det utvecklas till en diktatur eller fasciststat det är mindre viktigt eller låter då: ”Det tänkte jag inte på.”

Vi får mindre och mindre att säga till om då det mesta bestäms bakom lyckta dörrar. Förr eller senare går EU i graven förhoppningsvis för det kan inte vara rimligt att vi länder som har en hyfsad ekonomi ska betala för skurkstater som Grekland, Italien bl.a. och att vi bara får det sämre p.g.a. av detta. Men högdjuren ser som vanligt bara till sig själva och hur mycket dom kan roffa åt sig och biter sig fast med näbbar och klor.

USA är konkursmässigt och lika bra det. Alla imperialistiska stater faller samman till slut.

Går EU i graven?

den 18 juli, 2011