VAD F@N är det med folk!!??

Forskare hotas och till och med dödshotas som gör att forskare slutar att forska om covid19!! Dessa vaccinationshatare!? För det är väl dom det handlar om och folk som älskar att hata folk och projicerar sin skit på andra. Och dom finns det gott om på internet.

Personer som skyller vaccinationer på att deras barn fått problem av olika slag som t.ex autism. Det finns framförallt två barnsjukdomar som är farliga och det är mässlingen och påssjuka. Mässlingen kan vara dödlig och i u-länder är det inte ovanligt att barn dör. Påssjuka kan göra män sterila.

Jag fick mässlingen, vattenkoppar och kikhosta efter varandra när jag var 5 år. Min son fick det också i den ordningen men kikhosta fick han inte tack och lov för det var fruktansvärt.

När jag var 18 år fick jag scharlakansfeber och när jag hade fött min son fick jag röda hund. Jag hade 40,1 graders feber och min man fick lägga kalla blöta handdukar på mig och jag hade en fruktansvärd frossa. Jag kommer ihåg som om det var igår. Jag tro också att jag fick påssjuka. Jag vet inte om min som haft påssjuka. Det är inte alltid man kan se att kinderna blir som påsar. Jag har också haft 3-dagarsfeber ett par gånger och det är också otäckt då febern stiger på 2 minuter till över 39-grader.

För bövelen låt forskare göra sin forskning så vi kan få slut detta elände som heter covid19 dessutom muterar skiten och skiten kommer från Kina som dom allra flesta epidemier och pandemier.

Vissa forskare tror att vi kan få leva med covid19 i sju år. Hemska tanke!